06 November, 2014

BETWEEN WALLS




Sweater (old), Shoes, Jeans Zara  |  Watch Daniel Wellington  |  Jewelry Boutique Minimaliste


Olá a todas! Finalmente já se podem usar camisolas quentinhas e outras coisas que eu adoro como coletes e ponchos. Ponchos são a última tendência deste Outono,  e adorei encontrar este em casa. É feito à mão e eu adoro-o, fica bem com tudo e é quentinho e confortável. As jóias que estou a usar são da Boutique Minimaliste, vão ver a loja online porque vão-se apaixonar com tudo :) São jóias simples mas com um toque diferente e único! Espero que gostem do look e digam-me nos comentários qual a jóia que gostaram mais!

Hello! Finally I can use warm sweaters and other things that I love like vests and ponchos. Ponchos are the latest trend for this fall, and I loved finding this one at home. It's handmade and I love it, goes with everything and it is warm and cozy. The jewelry I'm wearing is from Boutique Minimaliste, go see the online store because you will fall in love with every single piece :) The jewelry is simple but with a different and unique touch! Hope you enjoy the look and tell me in the comments what jewelry you like the most!

      

5 comments:

  1. Love the look ! Especially the coat !

    Sara,
    Giveaway ENDS TONIGHT ! Win Aliexpress coupons
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ReplyDelete
  2. Esses sapatinhos são mesmo giros :)

    ReplyDelete
  3. Love the poncho! Looks great with the chunky sweater. Great look!

    Sarah
    sarahjustinestyle.blogspot.com

    ReplyDelete