09 July, 2015

POP OF RED






 BAG/SANDALS Zara
SUNGLASSES Giant Vintage


Olá a todas! Amanhã é a minha última apresentação na faculdade e hoje já estava mesmo a sentir as férias a chegar portanto quis fazer um post no blog! Este é o meu tipo de "look fácil", basta escolher tudo de cor preta e uma das peças de uma cor mais vibrante! Escolhi este top vintage que tinha guardado pois acho que está bastante na moda os tons vermelhos e alaranjados, fica lindo quando já estamos um pouco morenas da praia :) (Eu ainda NÃO fui à praia...) Espero que gostem e beijinhos!

Hello! Tomorrow is my last college presentation and today it was really to feel the holidays coming so I wanted to make a blog post! This is my kind of "easy outfit",  just choose black items and one of the pieces in a more vibrant color! I chose this vintage top that I had in my wardrobe, because I think that the red and orange tones are quite fashionable right now, is beautiful when we are already a little sunburned :) (I have NOT went to the beach yet...) I hope you enjoy and kisses!

5 comments:

  1. Adorei imenso o look, as sandálias deram o toque final :D

    Ana ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. O que mais gostei foi sem dúvida os calções, tão bonitos :D

    Love,
    sweetcamomile.blogspot.pt .

    ReplyDelete
  3. Looking super cute !

    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    ReplyDelete
  4. Nice look! Lovely colours x

    www.hollydays.co.uk

    ReplyDelete