17 October, 2015

FALL VIBES

Wearing: Infinity ring Magnolia, Small ring Rose Blossom | Jeans Zara | Bag Paul’s Boutique


Olá a todas! Agora com o início da faculdade já começo a ter muitos trabalhos e projectos para fazer, mas mesmo assim tento actualizar o blog pelo menos ao fim-de-semana! Como já sabem, eu adoro preto e branco e esta mala da Paul’s Boutique é perfeita para mim! Tentei criar um conjunto simples mas com atitude e acho que a mala até é a peça-chave deste look. Uma dica de estilo para este tempo estranho, está a chover mas não está frio, é usar camisolas de gola alta mas sem mangas! Acho que estão muito na moda e eu adoro. Espero que tenham gostado!

Hello! Now with the beginning of the last year of college I already have many works and projects to do, but I still try to update the blog at least in the weekends! As you know, I love black and white and this bag from Paul’s Boutique is perfect for me! I tried to create a simple outfit but with attitude and I think the bag is the key piece of this look. A style tip for this weird weather, it's raining but not cold, is that you can wear a sleeveless turtleneck top! I think they are very fashionable and I love it. Hope you enjoyed!



3 comments:

  1. adoro a mala e o casaco de ganga !

    Beijinhos

    Dear Marilyn

    ReplyDelete
  2. Gira
    Gostei do look simples!!

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete