05 December, 2015

GREY & BLACK


 Wearing: Turtleneck Stradivarius Sunglasses Giant Vintage | Watch Fjord Jewelry Magnolia

Olá a todas! Hoje trago-vos um look que gosto bastante de usar, calças pretas e botas pretas é um must para mim e depois acrescento uma peça com um padrão diferente, geralmente um casaco ou um cachecol que sobressaia no conjunto. E quando tenho um conjunto mais simples uso acessórios mais vistosos, o que mostra personalidade e estilo claro! Ultimamente tenho postado menos, tanto no blog como no instagram, mas quando chegarem as férias eu já vou ter mais conteúdo fotográfico, até porque  tenho um projecto muito interessante planeado e espero muito que gostem! 

Hello! Today I bring you a look that I really like to wear, black pants and black boots is a must for me and then I add a piece with a different pattern, usually a jacket or a scarf that stands out in the outfit. And when I have a simple outfit I use accessories that make the difference, which shows personality and style of course! Lately I've been posting less on the blog and on my instagram, but when I start the holidays I'll have more photographic content, because I have a very interesting project planned and I hope you enjoy!

3 comments:

  1. Love the look ! Especially the sunglasses and the boots !

    Sara,
    www.thecrimeofashion.com

    ReplyDelete
  2. Adorei o look
    O casaco é muito giro

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Adoro! Sempre tão gira!
    A cor dos teus olhas é lindaa! *.*
    http://diaryofalittlebee.blogspot.pt/

    ReplyDelete