04 February, 2016

CLASSIC COAT





Wearing: Coat, Sweater Zara Bag Paul’s Boutique | Rings Magnolia and The Peach Box | Watch Cluse | Sunglasses Polette


Para primeiro passeio de férias escolhi ir a Sintra, eu adoro lá ir! É sempre um passeio agradável e claro que aproveito para fotografar o meu look do dia. Este é o meu conjunto para passear e estar bem vestida ao mesmo tempo. Casaco preto, camisola noutro tom para contrastar, calças de ganga, ténis confortáveis mas giros e acessórios que marquem a diferença! E gostei muito da combinação das minhas jóias e do meu relógio da Cluse com os botões do casaco! Espero que tenham gostado!

For the first day of holidays I chose to go to Sintra, I love to go there! It's always a nice walk and of course I took the opportunity to shoot my look of the day. This is my go to outfit to walk and be well dressed at the same time. Black coat, sweater in a different tone to contrast, denim jeans, comfortable but cute sneakers and accessories that make the difference! And I liked very much the combination of my jewelry and my Cluse watch with the coat buttons! Hope you enjoyed!

5 comments:

  1. Adoro o look, tão simples mas bonito :3

    Ana ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/ N/POST

    ReplyDelete
  2. Adorei o look! Desde a mala às sapatilhas!
    Ritissima Blog

    ReplyDelete
  3. Ai como eu adoro ir a Sintra ^^
    Adorei o look, super descontraído e querido ao mesmo tempo!
    xx

    http://morelovebeatriz.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. This coat is so chic ! Love it !

    Sara,
    www.thecrimeofashion.com

    ReplyDelete
  5. Sempre gira!!

    >> http://joandcompanystyle.blogspot.pt/ <<

    ReplyDelete