15 February, 2016

GREY & CAMEL




Wearing: Coat Cortefiel | Scarf H&M | Boots ZaraBag Paul’s Boutique | Sunglasses Rayban | Ring Sierpe y Becerril | Watch Klarf


O frio veio de vez! Mesmo com o vento que estava, consegui tirar fotos do meu outfit de hoje. É muito simples, apenas usei os básicos em preto, como as calças, botas e mala e optei por usar o meu casaco lindo da Cortefiel num tom camel com o meu cachecol muito quente da H&M, para quebrar um pouco do look all black. Apanhei estas botas de pele na Zara em saldos e achei uma ótima compra porque o meu sonho é ter mais de vinte botas pretas, porque para mim são todas diferentes! Quem concorda comigo? Espero que tenham gostado!

The cold came for good! Even with wind, I managed to take pictures of my today's outfit. It's very simple, just used the basic pieces in black, as pants, boots and bag and I chose to use my beautiful coat from Cortefiel in a camel tone with my H&M very warm scarf, to break the all black look. I picked these leather boots at Zara on sale and found it was a great buy because my dream is to have more than twenty black boots, because for me they are all different! Who agrees with me? I hope you enjoyed!

2 comments:

  1. Que casaco lindo! Adoro

    >> http://joandcompanystyle.blogspot.pt/ <<

    ReplyDelete