22 March, 2016

TRENCH COAT KINDA DAY

Wearing: Trench Coat Zara | Bag Bimba Y Lola | Boots Zilian | Sunglasses Lovely Breeze | Necklace Luilu Watch Daniel Wellington 


Para mim a gabardine é uma peça muito versátil, e é a minha peça de eleição para fazer a transição dos casacos de Inverno para as roupas mais leves da Primavera. Para além de ser essencial no armário de cada rapariga, é uma peça clássica e intemporal, que nunca passa de moda! Qual é a vossa peça de roupa preferida de transição para os tempos mais frescos? Digam-me nos comentários!

For me a trench coat it’s a very versatile piece, and it's my favorite piece to make the transition from Winter coats to lighter pieces for Spring. Besides being an absolute essential in the wardrobe of every girl, it’s a classic and timeless piece that never goes out of style! What is your favorite piece of clothing to transition to cooler weather? Tell me in the comments!

3 comments:

  1. Adoro! Estás tão linda!

    Ana ♥
    http://aruivablog.blogspot.pt/ N/POST

    ReplyDelete
  2. Adorei o trench! As fotos estão lindas!

    Muny B.| STYLE Blog

    ReplyDelete
  3. Very chic and sleek outfit !

    Giveaway, win 5 custom phone cases !
    www.thecrimeofashion.com

    ReplyDelete