08 April, 2016

GRAY BOOTS

Wearing: Blouse Zara | Jeans Romwe | Boots Public Desire | Jewellery Magnolia


Olá a todas! Adorei fotografar este look pois estou a estrear tudo, a blusa tem um corte muito moderno e as mangas de sino estão muito na moda! As calças de ganga têm um toque vintage que eu adoro mas a peça principal do look claro que são as botas da Public Desire, eu acho-as muito delicadas e modernas. Escolhi esta cor neutra para fugir às botas pretas e entrar mais no espírito primaveril! O que acham do look?

Hello! I loved shooting this look because I am wearing all the pieces for the first time, the blouse has a very modern cut and the bell sleeves are very trendy right now! The denim jeans have a vintage feel which I love but the main pieces of the look are obviously the boots from Public Desire and I find them very delicate and modern. I chose this neutral color to escape the black boots and get more into the spring spirit! What do you think of the look?

3 comments:

  1. O corte da blusa é fantástico e as calças são muito giras, adorei!

    Beijinhos, Beatriz ♥
    http://beatriz-pedrosa.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Gostei tanto deste look! A camisola é tão linda :3

    A RUIVA BLOG
    FACEBOOK
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  3. I'm just obsessed with sleeves like that!! I need to find the perfect one for me :)

    Kisses,

    Marta
    http://www.martamademoiselle.com

    ReplyDelete