13 May, 2016

FRIDAY'S OUTFIT


 Wearing: Jeans Asos | Shirt, Vest, Scarf Zara | Sneakers Axel Arigato | Sunglasses Lovely Breeze | Watch Balber


Estou ansiosa que esteja bom tempo para poder usar roupas mais frescas! Adoro sair à rua com roupa mais à vontade sem estar preocupada com o frio ou chuva que possa estar, quem concorda comigo? Bem, eu adoro usar azul e branco para a Primavera, acho que é a minha combinação de cores preferida. É muito elegante e muito fácil de conjugar! É só acertar nos acessórios, e eu acho que fiz uma boa escolha com este lenço lindo da Zara. Espero que gostem do look!

I am anxious for the good weather to arrive to be able to use lighter clothes! I love going out with comfortable clothes without being worried about the cold or rain that may be, who agrees with me? Well, I love to wear blue and white for Spring, I think it is my favorite color combination. It is very elegant and very easy to combine! Just hit the accessories, and clearly I think I made a good choice with this gorgeous scarf from Zara. I hope you like the look!

4 comments:

  1. Love the jacket !

    Sara
    www.thecrimeofashion.com

    ReplyDelete
  2. Adoro o look
    Amei a parte de cima, da camisa com o lencinho e o colete!

    >> http://joandcompanystyle.blogspot.pt/ <<

    ReplyDelete
  3. The leather vest is insane!! <3 Love this look

    Love,
    Marta
    www.martamademoiselle.com

    ReplyDelete