18 July, 2016

MODERN LOOK



  Wearing: Dress Zara Sunglasses Polette Sandals Simmi | Bag Paco Martinez | Jewelry Magnolia

Finalmente um post! Este look apresenta tudo o que eu adoro neste momento, estou a adorar vestir-me em preto e branco e jogar com acessórios mais vistosos. Neste caso, os acessórios que eu escolhi são estas sandálias pretas lindas da Simmi, esta mala às bolinhas (pretas e brancas claro) da Paco Martinez e as jóias claro, da Magnolia. Eu nem sou de brincos compridos, mas estes são qualquer coisa, não acham? De resto usei estes óculos modernos para complementar com o preto e dourado! Gostaram do look total? Beijinhos!

Finally a new blog post! This look has everything I love in the moment, I love to dress in black and white and play with more flashy accessories. In this look, the accessories that I chose are these beautiful black sandals from Simmi, this polka dotted bag from Paco Martinez and, of course, jewelry from Magnolia. I am not a long earrings kind of person but these are something else, don´t you think? Then I used these modern sunglasses to complement with the black and the gold! Do you like the look? Kisses!


2 comments:

  1. Gira!!

    >> http://joandcompanystyle.blogspot.pt/ <<

    ReplyDelete
  2. Love the dress and the sunglasses !

    Sara,
    www.thecrimeofashion.com

    ReplyDelete