14 September, 2016

LESS IS MORE

 Wearing: All outfit Zara | Jewelry Magnolia | Sandals Simmi Bag Paco Martinez | Watch Mockberg | Sunglasses Lyche


Se me seguem no Instagram, @catchmylook, sabem que eu ultimamente tenho adotado um estilo  minimalista baseado em tons neutros, e este conjunto é mais um exemplo. Para além das peças de roupa, eu também gosto de transmitir simplicidade através dos acessórios que eu uso, como estas jóias lindas e elegantes da Magnolia e este relógio da Mockberg que combina perfeitamente com as jóias prateadas e com a roupa que eu uso. Para mim, as jóias e o relógio são os acessórios perfeitos que elevam qualquer look! Espero que tenham gostado!

If you follow me on Instagram,@catchmylook, you know that lately I have adopted a minimalist style based on neutral tones, and this outfit is another example. Regarding the clothing, I also like to transmit simplicity through the accessories that I use, as these beautiful and elegant jewelry pieces from Magnolia and this watch from Mockberg that blends perfectly with the silver jewelry and the clothes that I wear. For me, jewelry and a watch are the perfect accessories that elevates any look! I hope you enjoyed!

3 comments:

  1. Gostei tanto do look!
    Super clean, está perfeito :)

    Beijinhos, Beatriz ♥
    http://beatriz-pedrosa.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Lindo este look, minimalista e super clean, amei

    >> http://joandcompanystyle.blogspot.pt/ <<

    ReplyDelete