09 October, 2016

REEBOK #PERFECTSPLIT

 Wearing: Jacket Loavies | Jeans Romwe | Shirt Mango Jewelry Magnolia | Sneakers Reebok Bag Paul’s Boutique

Este look está mesmo a chamar o Outono, eu adoro os meses mais frios pois podemos usar mais camadas de roupa. Neste post mostro-vos o meu novo casaco da Loavies, a particularidade que o torna diferente dos outros que tenho é que em vez de preto é azul. Acho que fica muito bem com calças de ganga e claro que usei jóias prateadas para combinar com os detalhes do casaco. Também estou a estrear estes ténis lindos, o modelo foi criado através de uma colaboração entre a Reebok e o rapper Kendrick Lamar em que este transformou o clássico modelo "Classic Leather" de 1983 e apresentou uma nova versão chamada "Perfect Split". Espero que tenham gostado!

This look is the right one to call for Fall weather, I love the cooler months because we can wear more clothing layers. In this post I show you my new jacket from Loavies, the particularity that makes it different from the others that I have is that instead of black is blue. I think it looks great with denim jeans and of course I wore silver jewelry to match the jacket silver details. I am also wearing for the first time this gorgeous sneakers, the model was created through a collaboration between Reebok and the rapper Kendrick Lamar, in which he transformed the classic model "Classic Leather" '83 and introduced a new version called "Perfect Split". I hope you enjoyed!

2 comments:

  1. Super gira :)

    Beijinhos

    Www.moreeli.com

    ReplyDelete
  2. Super gira :)

    Beijinhos

    Www.moreeli.com

    ReplyDelete