15 December, 2016

BLUE VIBE

 Wearing: Jumper, boots Zara | Trousers New Look | Watch Nicole Vienna | Jewelry Stone by Stone | Phone Case Richmond&Finch

Hoje trago-vos este look que usei hoje, estava ansiosa de estrear estas calças da New Look pois transformam qualquer look em algo casual mas chique. Adoro vestir uma peça mais formal e outra mais informal num conjunto, acho que é o equilíbrio perfeito para o dia a dia. Claro que não podem faltar os acessórios para completar o look! Eu estou apaixonada por este relógio da Nicole Vienna, é bastante moderno e minimalista, e podem aproveitar o desconto de Natal de 30% em todos os relógios e braceletes da marca até dia 18 de Dezembro, aproveitem! Visitem a loja online AQUI. O que acharam do post? Digam-me as vossas sugestões!

Today I bring you this look I wore today, I was anxious to wear these New Look trousers because they transform any look into something casual but chic. I love wearing a more formal piece with a more casual piece in an outfit, I think it's the perfect balance for day to day wear. Of course you can't miss the accessories to complete the look! I'm in love with this Nicole Vienna watch, it's very modern and minimalistic, and you can enjoy the 30% Christmas discount on all watches and bracelets of the brand until December 18th, enjoy! Visit the online store HERE. What did you think of the post? Tell me your suggestions!

1 comment: