18 December, 2016

WINDY DAYS

 Wearing: Jumper, trousers Mango | Boots PROF | Bag Bimba Y Lola | Rings Stone by Stone | Sunglasses Uterque

Olá a todas! Hoje esteve imenso frio e eu sinceramente adoro este tempo. Podemos vestir peças de várias texturas e eu adoro misturar tudo num só conjunto. Quando eu vi estas calças de cabedal na Mango não pude deixar de as trazer para casa, têm um modelo um pouco à boca de sino que combina com as mangas da camisola também em forma de sino! Estou a estrear esta mala linda da Bimba Y Lola, queria uma mala desta cor há imenso tempo e esta é perfeita. Acho que as peças chaves deste look são mesmo a mala e as botas castanhas de camurça da PROF, o que acham? Beijinhos!

Hello everyone! Today was very cold and I really love this weather. We can wear clothing pieces from different textures and I love mixing everything in one outfit. When I saw these leather trousers in Mango I have to bring them home with me, they have a bit of bell bottoms that combines with  the bell sleeves from the sweater! I'm also wearing this lovely Bimba Y Lola bag, I wanted a bag with this color for a while and this one is perfect. I think the key pieces of this look are definitely the bag and the brown suede boots from PROF, what do you think? Kisses!

3 comments:

  1. Adoro as mangas da camisola, muito engraçadas! E as botas, lindas!

    ReplyDelete
  2. Very nice look I really like the boots !

    Sara
    www.thecrimeofashion.com

    ReplyDelete