28 February, 2017

STRIPES AND BELL SLEEVES

Wearing: Dress Mango | Jacket Zara | Boots Ego | Bag Pauls Boutique | Jewelry Magnolia

Olá a todas! Finalmente fui conhecer a nova loja da Mango situada no Chiado e devo dizer que estou apaixonada. Apetecia-me levar a loja toda para casa! A coleção está fantástica, peças muito giras com personalidade e cheias de estilo. Neste look apresento-vos o meu novo vestido preferido, este tem riscas e vem com o pormenor das mangas de sino com os detalhes em prateado para apertar. Adoro tudo nele e acho que ficou perfeito em combinação com estas botas de cano alto da Ego. Claro que não saio de casa sem as minhas jóias da Magnolia, quando vi este choker quis imediatamente usá-lo neste conjunto! Estejam atentas pois tenho mais peças lindas da Mango para mostrar aqui no blog. Beijinhos e ótima semana! 

Hello everyone! Finally I went to visit the new Mango store located in Chiado and I must say that I am in love. I wanted to take the whole store with me! The collection is fantastic, amazing clothing pieces with personality and lots of style. In this look I present you my new favorite dress, this one has stripes and bell sleeves with the silver details to tighten. I love everything about it and I think it looked great with these Ego high boots. Of course I do not leave my house without my Magnolia jewelry, when I saw this choker I wanted to use it immediately in this outfit! Stay tuned because I have more Mango pieces to show here on the blog. Kisses and have a good week!

1 comment:

  1. You look super nice !

    Sara,
    www.thecrimeofashion.com

    ReplyDelete