23 April, 2017

DAY IN THE CITY

Wearing: Blouse Zara | Jeans Stradivarius | Bag Jessica Buurman | Mules Uterque | Jewelry Magnolia | Watch Rosefield


Adoro este tipo de looks casuais para um dia de passeio no centro da cidade. Para mim é a combinação ideal, uma blusa branca, gosto especialmente desta porque tem o pormenor dos folhos exagerados, umas calças de ganga, estas são o modelo crop flare da Stradivarius, e os mules que eu acho que dão o toque final no conjunto pois são a peça que dá cor e vida ao conjunto. Eu adoro básicos, mas podemos usar as peças básicas com detalhes que as tornam diferentes e que acabam por demonstrar o nosso estilo pessoal! Espero que tenham gostado deste look!

I love this kind of casual looks for a day out in the city. For me it's the ideal combination, a white blouse, I especially like this one because it has the detail of the exaggerated ruffles on the sleeves, denim jeans, these are the crop flare model from Stradivarius, and the mules that I think that gives the final touch in the outfit because they are the piece that gives color and life to the whole look. I love basic pieces but we can use the basics with details that make them different and that demonstrate our personal style! I hope you have enjoyed this look!

1 comment: